איטום גגות ביריעות ביטומניות

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.
תוכן עניינים

יריעות קירוי ביטומניות משמשות באקלים קר כדי לאטום את הגג מפני שלג וקרח. הם משמשים גם לאיטום גגות נגד מי גשמים.

ניתן להתקין יריעות ביטומניות ביד או במכונה. בעת התקנתם ידנית, עובד משתמש בפטיש ובאזמל כדי לתקוע מסמרים לתוך פני הגג, ולאחר מכן משתמש בלהב מסור כדי לחתוך את הסדין לרצועות. לאחר מכן העובד מורח את הרצועות על הציפורניים ולוחץ אותן כלפי מטה עם פטיש עד שהן מתייצבות היטב.

בעת התקנת יריעות ביטומניות במכונות, עובדים משתמשים במקדחה ללא מברשות כדי לקדוח חורים בגג. הם דוחפים ברגים דרך החורים הללו ומחברים עוגנים שיחזיקו יריעות ביטומניות משני צידי כל חור. עובדים משתמשים בלהב מסור כדי לחתוך רצועות מכל אחד מהם

יריעות ביטומניות משמשות לאיטום גגות. הם לא רק יעילים, אלא גם חסכוניים וקלים להתקנה.

איטום גגות ביריעות ביטומניות הולך וגובר בענף הבנייה. יריעות ביטומניות מספקות דרך מהירה וקלה לאיטום גגות, המהווה חלק חשוב בתהליך הבנייה שעלול לגזול זמן רב ויקר.

יריעת ביטומן היא סוג של חומר יריעה העשוי מאספלט או זפת המעורבבים עם אגרגט מינרלי ו/או חלקיקים עדינים כגון חול או חימר.

יריעות ביטומניות משמשות לאיטום גגות למניעת נזילת מים. יריעות ביטומניות עשויות מאספלט וביטומן, שהוא סוג של נפט. יריעות אלו משמשות בתעשיית הבנייה.

ניתן להשתמש ביריעות ביטומניות במגוון דרכים כגון איטום גגות או אפילו יצירת שכבה אטומה על גבי אדמה או בטון.

 

מהן יריעות ביטומניות?

יריעות ביטומניות הן סוג של חומר קירוי הנפוץ בענף הבנייה. הם עשויים בדרך כלל מאספלט, אבן גיר מגוררת או סיגים.

יריעות ביטומניות עשויות לשמש לכיסוי גגות וקירות, אך הן יכולות לשמש גם כריצוף. הם מותקנים בדרך כלל על ידי שפיכת החומר על ממברנה תומכת ולאחר מכן נותנים לו להתיישב במקומו.

יריעות ביטומניות הן סוג של מדרכה המורכבת מחתיכות קטנות ושטוחות של אספלט. הם משמשים באקלים חם ומהווים חלופה זולה יותר לבטון אספלט.

יריעות ביטומניות קיימות כבר מאות שנים, אך נעשה בהן שימוש נרחב רק בעשורים האחרונים. הם משמשים גם במקומות שבהם אין מספיק מקום לאבני ריצוף או שהקרקע קשה מדי לריצוף איתם.

ניתן למצוא יריעות ביטומניות בכבישים, חניונים, מדרכות ואפילו שבילים.

יריעות ביטומניות הן הסוג הנפוץ ביותר של ריצוף בטון בצפון אמריקה. הם תערובת של מלט, אגרגט וחול.

יריעות ביטומניות מורכבות ממלט, אגרגט וחול המעורבבים במים ליצירת משחה. לאחר מכן יוצקים את העיסה לצורות ומשאירים לה להתייצב עד 24 שעות לפני שהיא נשברת עם פטיש או צלחת רוטטת. לאחר התייצבות הבטון, ניתן להטביע אותו לצורות באמצעות מגוון כלים כגון מכתש או רולר.

התהליך מתחיל בערבוב המרכיבים יחד על מנת ליצור תמיסה ראשונית אשר לאחר מכן יוצקים לתוך צורות בזווית לפני שנותר להתייצב למשך הלילה.

ישראל גרוסמן
ישראל גרוסמן

מהנדס בניין עם ניסיון של יותר מ-20 שנה בענף הבנייה. הוא בעל תואר ראשון בהנדסה אזרחית ותואר שני בניהול פרויקטים. ישראל עבד על מגוון פרויקטים ברחבי הארץ, כולל בניית בניינים, כבישים וגשרים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.