דגשים חשובים להתקנת מעקות זכוכית

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.
תוכן עניינים

במבנים רבים נהוג להתקין מעקות בחללים ומרחבים שונים שלהם. אנחנו יכולים למצוא מעקות מותקנים בחלק החיצוני והפנימי של המבנה. אפשר למצוא מעקות המשמשים כאלמנט בטיחותי וכן אנחנו יכולים למצוא מעקות המשמשים כאביזר עיצובי בלבד.

ניתן למצוא דגמים ועיצובים של מעקות, הנבדלים זה מזה, בין אם זה בחומר ובין אם זה בגודל, עובי, סגנון ואלמנטים אחרים. הם מותקנים באדן החלון, במרפסת, חדר מדרגות, חצרות וגינות, מקלחות ומקלחונים וכן במקומות אחרים על פי הצורך.

התקנת מעקות זכוכית היא אחת האופציות הפופולאריות ביותר, בין אם זה מבחינת סגנון ועיצוב ובין אם זה מבחינת עמידות ואמינות החומר. מאחר ומעקה זכוכית יכול להחזיק מעמד זמן רב מבלי שייהרס ומבלי שיהיה צורך להחליף אותו במעקה אחר, אזי שאפשר למצוא לא מעט אנשים הבוחרים להשתמש בו, במבנה בו הם מתגוררים או במבנה עסקי ומסחרי אשר בבעלותם.

על מנת לבצע התקנת מעקות זכוכית בצורה נכונה, יש לשים לדגשים שונים הקשורים לתהליך הבחירה במעקה, תהליך ההתקנה עצמו וכמובן בדרך בה בוחרים לתחזק ולטפל בו. חשוב להקפיד על כל החלקים והשלבים בצורה מסודרת ונכונה, בשביל שיהיה ניתן ליהנות ממנו באופן אופטימאלי.

מה הם הדגשים שצריך לשים לב אליהם

דגש ראשון – יש להקפיד שהדבר נעשה בהתאם לתקנים ולדרישות השונות. כמו בכל דבר הקשור לתחום התכנון והבנייה, כך גם במקרים של התקנת מעקות זכוכית ישנם תקנים שצריך לעמוד בהם. הן בשביל לשמור על בטיחות המשתמשים במעקה ובטיחות גורמים אחרים שעלולים לבוא איתו במגע בצורה כזו או אחרת. והן בשביל לשמור על תהליך התקנה נכון ובטוח.

דגש שני – יש לבחון את סוג הזכוכית בה בוחרים להשתמש, את עובי וגובה המעקה, וכיצד הוא יכול לשרת אותנו בהתאם למיקום בו אנחנו מבקשים לבצע את ההתקנה. לכן גם צריך לשים לב איפה אנחנו בוחרים לעשות זאת וכיצד הוא משתלב עם אלמנטים נוספים שנמצא במרחב.

דגש שלישי – יש לשים לב כיצד מתקינים את המעקה. ישנן צורות שונות שהוא יכול להיות בנוי וצורות שונות בהן אנחנו יכולים להתקין אותו. חשוב לעשות זאת בצורה מותאמת מבחינת עיצוב וסגנון.

דגש רביעי – בשביל שנוכל ליהנות ממנו, יש לוודא מה הם תנאי התחזוקה של המעקות וכיצד אנחנו יכולים לבצע את התהליך בצורה נכונה ומסודרת. חשוב שנעשה זאת באופן עקבי בשביל שנוכל לשמור עליו.

מי יכול להתקין עבורנו את המעקה?

בדומה לעבודות אחרות בבית או בעסק, הרי שרק בעלי מקצוע מקצועיים ומנוסים יכולים לבצע שירות זה. לא כל אחד יכול להתקין מעקות זכוכית, מאחר ולא לכל בעל מקצוע יש את ההכשרה הנדרשת, כלים וידע לשם כך.

יש להזמין בעל מקצוע עם ניסיון, ידע ויכולות גבוהות בתחום, אשר יכול לבצע את העבודה כפי שאנחנו מצפים ממנו.

ישראל גרוסמן
ישראל גרוסמן

מהנדס בניין עם ניסיון של יותר מ-20 שנה בענף הבנייה. הוא בעל תואר ראשון בהנדסה אזרחית ותואר שני בניהול פרויקטים. ישראל עבד על מגוון פרויקטים ברחבי הארץ, כולל בניית בניינים, כבישים וגשרים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.