כלי העבודה הפופולריים ביותר בקרב בעלי מקצוע

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.
תוכן עניינים

עבודתם של אנשי מקצוע בהחלט איננה מתאפיינת במשימות פשוטות, ולרוב כרוכה במאמץ מסוים. על-כן, ישנם כלי עבודה בהם מומלץ להצטייד מבעוד מועד וביכולתם להקל על בעל המקצוע באופן ניכר במגוון פעולות, ולקצר אותן ממספר דקות ועד למספר שניות בודדות בלבד.

בין אם אתם מחפשים מספר טיפים לציוד מקצועי עבור פרויקטים של 'עשה זאת בעצמך' ובין אם אתם בעלי מקצוע או אנשי הנדימן שמבקשים להצטייד סט הכלים הנכון ביותר עבורם, במאמר הבא ריכזנו את הפריטים החשובים ביותר שיעזרו לכם בעבודתכם.

המאמר נכתב בשיתוף עם סקיל skil-israel.co.il ובו תוכלו למצוא מגוון רחב ועשיר של כלי עבודה וגינון חשמליים נטענים. לצד האמור בכתבה זו, הרי שבביקורכם באתר SKIL תוכלו להתייעץ עם איש מקצוע מטעם החברה שיכווין אתכם אל המוצר שיענה במדויק על צורכיכם.

 

מקדחה נטענת

מקדחות נטענות הן מבין כלי העבודה הבולטים והשימושיים ביותר בקרב אנשי מקצוע וחובבי בנייה ותחזוקה כאחד.

חשוב לציין כי ישנה האפשרות גם לרכוש מקדחה חשמלית עם חיבור לכבל חשמל, אך זו תביא עמה אי-נוחות מסוימות. תחום המקדחות הנטענות הוא רחב ומאפשר למצוא שלל של אפשרויות ובטווחי מחירים גמישים במיוחד.

 

מברגה נטענת

כלי נוסף וחשוב לא פחות הוא מברגה נטענת המאפשרת להבריג כל בורג ולהוציא כל בורג בעת הצורך.

לעתים קרובות, מתברר כי חלק מן הברגים בפריטים אותם נבקש לפרק, הוברגו באופן חזק ועוצמתי, דבר אשר איננו מאפשר להבריגם החוצה עם מברג ידני. ניסיונות חוזרים ונשנים להבריג את הבורג החוצה רק שוחקים את הבורג.

מברגה מאפשרת לבצע את שתי הפעולות הן להברגה והן להוצאת הבורג בקלות ובמהירות מרבית.

כדאי לדעת כי ישנן מקדחות נטענות המתפקדות כמעין מולטי-טול ובהן ניתן למצוא הן אפשרויות הברגה והן אפשרויות קידוח.

 

ארגז כלים מקצועי

ארגז כלים הוא הוא המקום שבו כל שיפוצניק וכל איש המתאפיין ביכולות מקצועיות למלאכות ועבודות ידיים, עושה לעצמו סדר רב.

ארגז כלים אמין ואיכותי מביא עמו עמידות גבוהה השומרת על כלי העבודה השונים וכן חלוקה לתאים שונים המאפשרת סדר וגמישות בקלות ובפשטות.

ארגז כלים יציב ומעוצב יעזור לכם לשלוף מיד את הברגים, המסמרים, הפטיש וכל ציוד אחר לו אתם זקוקים ובמהירות מרבית.

חפשו אחר ארגז כלים המביא עמו מספר מפלסים וחלוקה לתאים בגדלים משתנים. ניתן בהחלט להתייעץ עם איש מקצוע ולהסביר לו את הצרכים הפרטניים שלכם.

 

סרט מדידה

לא אחת תמצאו את עצמכם זקוקים לסרט מדידה כדי לבצע מדידות מבעוד מועד ובטרם התחלת העבודה.

סרט המדידה יאפשר לכם לבצע מדידות מדויקות ואף מומלץ להצטייד מראש בעיפרון או עט שיאפשרו לכם לשרטט במדויק היכן אתם מבקשים לקדוח ולהציב את המתקן אותו אתם רוצים להתקין.

ישראל גרוסמן
ישראל גרוסמן

מהנדס בניין עם ניסיון של יותר מ-20 שנה בענף הבנייה. הוא בעל תואר ראשון בהנדסה אזרחית ותואר שני בניהול פרויקטים. ישראל עבד על מגוון פרויקטים ברחבי הארץ, כולל בניית בניינים, כבישים וגשרים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.