מי יציל את הבית שלי?

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.
תוכן עניינים

קנייה ומכירה של שטח או דירה היא דבר מלחיץ. לרוב, אנו לא באמת יודעים מה נקבל גם אם יראו לנו את התכנית בצורה מקיפה ואנו יכולים לחתום על מסמכים הבאים לרעתינו.

עו"ד לדיני מקרקעין הוא הסמכות לייצג את לקוחותיו בנושאים הקשורים לנדל"ן ומיסוי. עו"ד נדל"ן מייצג לקוחות פרטיים, רשויות, קבלנים, מנהלי פרויקטים ובעצם כל אדם שמתעסק בנושאים הקשורים לקרקעות.

 

מיהו עורך דין לדיני מקרקעין?

עו"ד דיני מקרקעין הוא עו"ד המתמחה בדינים והתקנות הקשורים לנדל"ן. נדל"ן מוגדר ככל שטח  שאינו נייד וכל הבנוי עליו, כולל צמחיה. שטחים אלה יכולים להיות מגרשים, בתים פרטיים, בניינים, משרדים, פרויקטים בתכנון ובהליכי בניה ועוד.

 

מה תפקידו של עורך דין לדיני מקרקעין?

עו"ד דיני מקרקעין עוסק בכל הקשור נכסים הנמצאים על קרקע קבועה, כלומר אי אפשר לנייד אותה ממקום למקום. ישנם חוקים רבים בארץ המסדירים את כל הקשור למקרקעין כמו "חוק הגנת הדייר" , "חוק התכנון והבניה" ו"חוק מכר דירות" חוקים אלה מגדירים את זכויותיהם וחובותיהם של בעלי דירות, שוכרים ורוכשי דירות.

עו"ד דיני מקרקעין או בשמו השני עו"ד נדל"ן הוא לייצג לקוחות פרטיים, ארגונים, חברות, ותכניות עירוניות בנושאים הקשורים לשטחי נדל"ן. עו"ד דיני מקרקעין עוסק בתביעות, הפקעות, מיסוי מקרקעין ומלווה קבוצות רכישה, אנשים פרטיים, קבלנים ותכניות של תכנון עירוני.

שכירת עו"ד דיני מקרקעין הינה קריטית למהלך התקין של נושאים כגון רכישת דירה, השכרת דירה, התחדשות עירונית ועוד וזה כדי ששני הצדדים יעמדו בחובותיהם וימצו את זכויותיהם בנושאי הנדל"ן.

 

כיצד לבחור עו"ד לדיני מקרקעין?

פניה לייעוץ משפטי עם עו"ד דיני מקרקעין היא חלק חשוב בתהליכים הקשורים לנדל"ן עלינו לבחור עו"ד שיתאים גם לנו וגם לתחום אליו אנו מבקשים את שירותיו.

 

  1. התמחות – דיני מקרקעין היא התמחות רחבה ובעוד שחלק מעורכי הדין מייצגים לקוחות פרטיים יש עו"ד שמתמקצעים בעבודה מול פרויקטים של חידוש עירוני. בחירת עו"ד בעל ניסיון בתחום בו אתם מבקשים את שירותיו היא חשובה ולכן תשאלו מי הם הלקוחות הנפוצים אצלו.
  2. המלצה- בקשו המלצה מאנשים שאתם סומכים עליהם שפנו לייעוץ משפטי עם עורך הדין למטרות דומות. ניתן גם למצוא המלצות באינטרנט באתרים המתמחים בסקירת עו"ד.
  3. כימיה – לא הרבה נותנים לזה משמעות אבל כימיה אישית היא אחד המרכיבים החשובים בבחירת עורך דין. עורך דין שיש לנו איתו כימיה אישית יהיה לנו קל לעבוד איתו ולבנות יחסים המבוססים על אמון ומטרה משותפת.
  4. מיקום – כדאי שעו"ד איתו אתם עובדים יהיו מהאיזור בו אתם רוצים לקנות/למכור או לבנות נכס או פרוייקט. המיקום הוא חשוב כיוון שעו"ד המכיר את העיר והאזור יכול לעשות עבודה מהירה ומדויקת יותר כיוון שיש לו ניסיון והיכרות עם המקום.
ישראל גרוסמן
ישראל גרוסמן

מהנדס בניין עם ניסיון של יותר מ-20 שנה בענף הבנייה. הוא בעל תואר ראשון בהנדסה אזרחית ותואר שני בניהול פרויקטים. ישראל עבד על מגוון פרויקטים ברחבי הארץ, כולל בניית בניינים, כבישים וגשרים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.