קבוצת ברק רפאל מצביעה על גידול בביקוש לקרקעות בישראל

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.
תוכן עניינים

בקרב יהדות התפוצות

קרקעות חקלאיות הן אחד מאפיקי ההשקעה המבטיחים ביותר בענף הנדל"ן בישראל ומספקות מענה למשקיעים בעלי הון מוגבל וסבלנות, שאינם תלויים בדמי שכירות חודשיים לצורך מימון ההשקעה.

קבוצת ברק רפאל מלווה משקיעים בישראל ובעולם ומספקת ייעוץ, הכוונה ושיווק של מגוון קרקעות ופרויקטים בארץ ובחו"ל. מתחילת מלחמת חרבות ברזל מעידים מומחי הקבוצה על גידול מהותי בפניות מתעניינים ומשקיעים, דווקא מקרב קהילות יהודיות ברחבי העולם, בדגש על מדינות אירופה.

 

האנטישמיות בעולם והשפעתה על הקהילות היהודיות

ארגונים בינלאומיים ומשרדי החוץ והתפוצות בישראל מדווחים על גידול של מאות אחוזים באירועי האנטישמיות בעולם. הפגנות ענק של תומכי הרשות הפלסטינית הן למעשה מסווה להתלהמות כנגד מדינת ישראל וכנגד יהודים ותומכיהם בעולם כולו.

הצעדות, המגאפונים וההאשמות המנותקות הופכות במהירות לאירועי אלימות קשים, לוונדליזם ולפגיעה של ממש. נראה כי הטרור והטבח שחוותה מדינת ישראל ב 7.10, היו רק פתח לאיום מתמשך והסתה מסוכנת כנגד יהודים ברחבי העולם כולו.

מאפיין מעניין נוסף שניתן לבחון בהקשר למלחמה, הוא הקווים האוויריים המובילים לישראל וממנה. כבר בשבוע השני לחודש אוקטובר מסלולי הנחיתה בנתב"ג היו פעילים במיוחד, כאשר לצד הצעירים הישראלים הרבים שטיילו בעולם ובחרו לשוב במהירות להגן עליה, שבו ארצה גם נופשים ומטיילים שאינם בין משרתי המילואים ובעלי אזרחויות זרות נוספות לצד האזרחות הישראלית- שחשו כי אין מקום בטוח אחר עבורם בשעות הללו.

מומחי הנדל"ן מבית קבוצת ברק רפאל, מעידים כי הגידול בפניות מצד יהודים מרחבי העולם, לא בהכרח בא להצביע על כוונה לעלייה מידית, אולם בהחלט ניכרת ההתכוננות והמודעות לכל תרחיש אפשרי.

 

למה להשקיע בקרקעות בישראל, דווקא עכשיו?

קבוצת ברק רפאל משווקת קרקעות חקלאיות בעלות אופק תכנוני ופוטנציאל הפשרה מבטיח מזה שנים ארוכות. מומחי הקבוצה זכו לראות ולנתח מקרוב את התנהגות השוק במגוון נסיבות ומורכבויות.

מצב מלחמה ללא ספק הוא מצב מאתגר, בו מרבית הציבור מונע מחששות וחוסר וודאות ונמנע מהרפתקאות כלכליות.

מדוע למעשה, דווקא עכשיו, בוחרים יהודים ברחבי העולם לבחון השקעות נדל"ן בישראל?

צוות מומחי הנדל"ן מבית קבוצת ברק רפאל, יודע להצביע על המאפיינים הייחודיים והגורמים אשר מניעים את המשקיעים הזרים לישראל, דווקא בתקופה זו:

  • השיקול הערכי- השקעה בקרקעות בישראל היא לפני הכל תמיכה בישראל. יהודים ברחבי העולם חשים צורך לתמוך במדינה בשעה זו, מה שמביא את האמידים שבהם לנתב את ההון אותו הם מקצים לצרכי השקעות, דווקא לישראל. הזרמת הון זר למדינה והשקעה באדמות ישראל נשענות על ערכיות, ציונות ואהבת הארץ.
  • השיקול האישי- ההחלטה על שינוי קיצוני דוגמת עליה אינה באה בקלות דעת, אולם המחשבה עליה בהחלט מתעוררת ביתר שאת כאשר אירועי האנטישמיות בעולם הולכים וגוברים, וזיכרונות העבר של העם היהודי מציפים את הסיפורים על גורל אלו שהקדימו להימלט בטרם פרוץ מלחמת העולם השנייה והותירו מאחור בתים ונכסים ועל גורל אלו שלא. בימים אלו, למעלה מ-50% מן היהודים באירופה ובארה"ב, מעידים כי הם שוקלים עליה לישראל ורבים מהם מעוניינים להבטיח את עתידם באמצעות בעלות על קרקע/נכסי נדל"ן בישראל, שיעמדו לרשותם ברגע האמת ובמקום הבטוח ביותר עבורם.
  • השיקול הכלכלי- בין הפונים ניתן למצוא בעלי הון וממון ומשקיעים מנוסים, אשר מלבד החיבור והזיקה למדינת ישראל, פשוט יודעים לזהות הזדמנויות כלכליות מבטיחות. מדינת ישראל מצויה כעת במלחמה, שצפויה להסתיים בתוך מספר חודשים עד שנה, על פי כל ההערכות.

 

בין התחזיות ליום שאחרי המלחמה:

  1. הגירה חיובית וגידול משמעותי בהיקף עליית יהודים לישראל שיגדילו את הביקוש לנדל"ן.
  2. המלחמה והאיומים מצפון ומדרום צפויים להביא את אזורי מרכז הארץ הבטוחים יותר- אל שיא הביקוש לקרקעות ונדל"ן.
  3. גידול טבעי בהיקף הנישואין ובהיקף הילודה הם בין התופעות הייחודיות המוכרות בעולם כולו כתופעת פוסט מלחמה (מוכר גם כבייבי בום). אלה צפויים להגדיל את הביקוש לנכסי נדל"ן ולהביא לנסיקת מחירים.

כל אלו, ומאפיינים רבים נוספים, מעידים על גידול בביקוש ועליית מחירים עתידית בענף הנדל"ן, המבוסס על עתודת קרקעות מוגבלת.

קבוצת ברק רפאל מלווה את המשקיעים הזרים, לצד המשקיעים המקומיים, ומעמידה לרשותם מגוון פרויקטים וקרקעות סחירות, מבעלות פרטית, הניתנות לרישום בטאבו ומצויות תחת אופק תכנוני מתקדם- להשקעה בלב מדינת ישראל, באדמתה ובעתיד כלכלי מבטיח. 

ישראל גרוסמן
ישראל גרוסמן

מהנדס בניין עם ניסיון של יותר מ-20 שנה בענף הבנייה. הוא בעל תואר ראשון בהנדסה אזרחית ותואר שני בניהול פרויקטים. ישראל עבד על מגוון פרויקטים ברחבי הארץ, כולל בניית בניינים, כבישים וגשרים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.