קורס בודק תרמוגרפיה מחיר

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.
תוכן עניינים

קורס בודק תרמוגרפיה מחירעבור קורס בודק תרמוגרפיה מחיר משתנה בהתאם לשלב שבו בחרתם. מדובר על מקצוע שרבים בוחרים בו מכיוון שהוא עם ביקוש רחב, ומלבד לכך מדובר על קורס הרחבה עבור בעלי מקצוע בתחום החשמל, בניין ואינסטלציה. אם אתם חושבים ללמוד קורס בודק תרמוגרפיה ריכזנו עבורכם את כל המידע אליו אתם נדרשים. 

 

מה זה קורס בודק תרמוגרפיה?

אז מה בעצם התפקיד של בודק תרמוגרפיה? בעל המקצוע בודק לוחות חשמל, מערכות אינסטלציה ועוד באמצעות מצלמה תרמית ואמצעים שונים אחרים. המטרה היא לזהות לקויות במערכות השונות באמצעות שינוי בטמפרטורה. לצורך הדוגמא, כאשר ישנה נזילה בצנרת אחת הבדיקות היעילות ביותר למצוא את מקור הנזילה היא באמצעות מצלמה תרמית. בעל המקצוע דואג לכך שכל מערכות המים יעבדו על חום, ועובר על גבי הקיר כדי לבדוק היכן יוצאת הנזילה – שם יהיו הבדלי טמפרטורה. בשיטה הזאת הלקוח לא צריך לגרום להרס בבנייה, אלא כל מה שהוא צריך לעשות הוא לזהות את המקור ולתקן את הליקויים.

במהלך הקורס ישנם שני שלבים, שלב 1 ושלב 2. שלב 1 מיועד לכל מי שחפץ ללמוד את הקורס, בין אם הוא עובד בתחום ובין אם הוא אינו. שלב 2 מיועד לבוגרי קורס בודק תרמוגרפיה שלב 1, ויש להם ניסיון של שנה לפחות. בקורס לומדים על מערכת המים, צנרת, מבנה, חומרי עבודה, משטרי זרם, משטרי מתח, חומרי בידוד, מערכות חשמל וכמו כן, לומדים את הבסיס של אינפרא אדום על כל גווניו. לקורס יש שיעורים עיוניים וכמו כן, גם שיעורים פיזיים בהם אנחנו פרקטית מאתרים לקויות ופותרים אותן. 

כחלק מלימוד אינפרא אדום, אנחנו נלמד על העקרונות של השיטה, תאוריית IR, יחסים, עקומות טמפרטורה, דוח ליקויים, מיפוי כמותי, סכנות במקום עבודה וכמו כן, שימוש בתוכנות השונות. למצלמה תרמית יש לא מעט יתרונות, אבל גם גם כמה חסרונות שרק על ידי למידה נוכל לדעת איך לפעול גם כאשר יש קושי לזהות את התקלה. 

קורס בודק תרמוגרפיה מחיר – איפה לומדים?

לפני שנסביר על קורס בודק תרמוגרפיה מחיר, נסביר איפה מומלץ ללמוד. יש לא מעט מקומות שמציעים לכם את הקורס. כאשר אתם בוחרים קורס אתם צריכים לשים לב לכמה דברים. הדבר הראשון, מה המוניטין של אותו מקום למידה? בדיוק כמו אוניברסיטאות, יש נחשבות ויש כאלו שפחות. הדבר השני, מהם זמני הלימודים בקורס? ברוב המקרים מי שמעוניין ללמוד קורס בודק תרמוגרפיה משלב עבודה נוספת או יש לו חיי משפחה. לכן, הקורסים צריכים להיות בזמנים נוחים וכמו כן, מתומצתים היטב ולא נפרשים על גבי חודשים. וכמובן שאנחנו רוצים לבדוק מה המוניטין של אותו מקום, האם הוא מוניטין חיובי, כמה בוגרים יש באותו מקום ועלויות. 

 

מהו משך זמן הקורס?

משך זמן הקורס נע בין שלושה עד ארבעה ימים. בדרך כלל מדובר על ימים מלאים, אבל הלוז יכול להשתנות בהתאם להרכב האנשים בקורס. יש מקרים בהם הקורס יכול להתפרש על פני מספר שבועות בשל אילוצי זמן של משתתפים רבים ואז הקורס הוא יותר נקודתי בכל מפגש. המחיר אינו אמור להשתנות בהתאם לאורך הקורס, למעט מקרים בהם יש העשרת ידע רחבה יותר. 

 

מי יכול ללמוד קורס בודק תרמוגרפיה?

האם כל אחד יכול ללמוד קורס בודק תרמוגרפיה? כל מי שיש לו 12 שנות לימוד מלאות יכול ללמוד את הקורס. במקומות מסוימים גם מספיק 10 שנות לימוד. מי שלומד את הקורס הם אנשים ללא ניסיון וכמו כן, אנשים עם ניסיון. ניתן לראות בקורסים מגוון רחב של אנשים, חלקם רוצים להרחיב את תחום ההתמחות שלהם כמו אינסטלטורים, ומנגד אפשר לראות משוחררים טריים שמחפשים מקצוע לחיים. 

קורס תרמוגרפיה מכין אתכם לשוק, היום יש ביקוש גבוה עבור בודקי תרמוגרפיה. במקומות מסחריים וגם במקומות פרטיים נעשות בדיקות שגרתיות של לוחות חשמל ואינסטלציה כל הזמן. המחיר אותו גובה בודק תרמוגרפיה לבדיקה שגרתית נע בין 300 ועד 400 ש"ח. במקרים מורכבים יותר המחירים עשויים גם להגיע לאלפי שקלים. אנחנו ממליצים לכל בוגר קורס לעבוד תחת בודק מוסמך לפני שהוא יוצא לדרך פרטית, ככה הוא יכול לצבור ניסיון. 

כמה עולה קורס בודק תרמוגרפיה ?

כפי שציינו, עבור קורס בודק תרמוגרפיה מחיר בטווח זהה בין מקומות הלימוד השונים. בדרך כלל המחירים נעים בין 5,200 ש"ח ועד 6,500 ש"ח כאשר הממוצע הוא 5,600 ש"ח. המחיר מתייחס גם לקורס שלב 1 וגם לקורס שלב 2 כאשר כל אחד מהם נע באותו טווח מחירים. ניתן יהיה למצוא מקומות שגובים סכומים גבוהים יותר, ייתכן ומדובר על חלק העוסק בתרמוגרפיה בקורס ומדובר על קורס רחב יותר כמו קורס חשמלאי. לכן, כאשר אתם בוחרים מקום למידה יש לקחת בחשבון את כל האפשרויות ועל-פיהן  לעשות סינון. 

ישראל גרוסמן
ישראל גרוסמן

מהנדס בניין עם ניסיון של יותר מ-20 שנה בענף הבנייה. הוא בעל תואר ראשון בהנדסה אזרחית ותואר שני בניהול פרויקטים. ישראל עבד על מגוון פרויקטים ברחבי הארץ, כולל בניית בניינים, כבישים וגשרים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.