קורס מאתר נזקי מים מוסמך וסוקר תרמי

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.
תוכן עניינים

הקורס מאתר נזקי מים מוסמך וסוקר תרמיהיום נוצר ביקוש רחב עבור מקצועות פיזיים, ולא מול מחשב. המקצועות האלו כוללים את ענף הבנייה, אינסטלציה, חשמל ואחרים. קורס מאתר נזקי מים מוסמך וסוקר תרמי הוא קורס שמיועד גם למי שאין ניסיון, וגם לבעל מקצוע שרוצה להרחיב את תחומי השירות שלו. הקורס מספק את ההסמכה והידע לעסוק עם מכשור מתקדם לזיהוי הבדלי טמפרטורה במבנים, במערכות מים וחשמל ועוד. כמו כן, בקורס אנחנו לומדים איך להפיק דוחות ולהתמודד מול סיטואציות מורכבות, הן בזמן עבודה והן לאחריה.

 

מה זה קורס מאתר נזקי מים מוסמך וסוקר תרמי?

קורס מאתר נזקי מים מוסמך וסוקר תרמי הוא קורס שפתוח לכל מי שרוצה לרכוש ידע בענף הבנייה, אינסטלציה, איטום, תחזוקה, הנדסה, אדריכלות, תחזוקה וכמו כן, מיועד למי שאין לו ניסיון כלל בשום תחום מהתחומים שציינו. קורס מאתר נזקי מים מוסמך וסוקר תרמי מורכב משני שלבים, לימודים עיוניים ולימודים מעשיים. חלק מהקורסים מציעים את החלק העיוני אונליין, ככה ניתן לעבור על הקורס בזמנים שנוחים לכם, אבל אי אפשר להפריד את החלק המעשי שהוא כמובן פרונטלי.

במהלך הקורס המשתתפים לומדים על פענוח תוצאות, מערכות מבנה, התנהלות מול לקוחות, התנהלות בזמן סכסוך משפטי, סוגי מכשור בהתאם לבדיקה, אינסטלציה, מיזוג אוויר, חימום תת רצפתי, חדרים רטובים, כשלים במערכות מים, הכרה עם המכשירים הבאים: מצלמה תרמית, סיב אופטי, מצלמת ביוב, חיישן אקוסטי, גלאי גז, מד לחות, שעון לחץ ועוד. מלבד לכך, יש נושא שעומד בפני עצמו במהלך הקורס והוא תרמוגרפיה. תחום זה נוגע לניתוח נתונים תרמוגרפיים, זיהוי כשלים במערכות השונות באמצעות מצלמה תרמית, סוגי מצלמות והתאמתן, ניתוח ותרגום לדוח ועוד.

גם עריכת דוח מפורטת בקורס. במהלך הקורס נלמד איך לוקחים את הממצאים ומתרגמים אותם לדוח בצורה בה הלקוח יבין, וכמו כן איך עורכים דוחות בהתאם לסיטואציות מורכבות כמו סכסוך משפטי בין שכנים, התנהלות מול חברות ביטוח וכמובן איך משווקים את עצמנו לשוק. בסוף הקורס כל נבחן עומד מול מבחן מעשי (לאחר תרגול מעשי). אם המשתתף עובר את המבחן ויש לו את מינימום השעות הנדרשות בקורס הוא מקבל הסמכה – תעודה המכירה בלימודים שלו.

 

מה הביקוש לסוקר תרמי?

התחום של סוקר תרמי ובודק תרמוגרפי הוא תחום מבוקש מכיוון שהוא נמצא בלא מעט סיטואציות של מבנים שונים. זאת אומרת, בודק תרמוגרפי מבצע בדיקות גם בלוחות חשמל, גם במערכות ביוב, גם במערכות מים, דודי שמש ואפילו במקרים מסוימים גם חקלאות. חשוב להדגיש שרבים בוחרים ללמוד קורס מאתר נזקי מים מוסמך וסוקר תרמי כדי להרחיב את תחום השירות שלהם. לדוגמא, אפשר לראות אינסטלטורים, חשמלאים וקבלנים שלומדים את המקצוע הזה כדי להרחיב את הידע ולתת שירות ללקוחות. סוקר תרמי יכול לזהות כשלים לא רק במערכות ביוב ומים, אלא כפי שציינו גם במערכות חשמל וגם כשלי מבנה.

קראו עוד: קורס מאתר נזילות מים ונזקי צנרת

איפה אפשר להירשם ללימודים?

כיום אפשר למצוא היצע די רחב של קורסים המוצעים לשוק הפרטי. כדי לבחור את הקורס המתאים ביותר עליכם לבדוק מהו תוכן הקורס, משך זמן הקורס ועלויות. מלבד לכך, אנחנו מציעים לבדוק את המוניטין של המקום, כמה בוגרים כבר רכשו שם את הידע שלהם והאם הם עובדים במקצוע. מלבד לכך, נרצה לבחון מי הם המרצים שלנו, כמובן שנרצה לראות אנשים בעלי ניסיון פרקטי ומקצועי של לפחות 10 שנים בתחום. ההרשמה יכולה להיות מקוונת או פרונטלית, זאת גם אחת הדרכים שלכם לבצע את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם.

 

קורס אונליין או פרונטלי?

אנחנו לא פוסלים קורס אונליין, למעשה הוא מסייע להרבה מאוד אנשים שאין להם שעות פנויות ביום, או רצון לעמוד בפקקים שעות על גבי שעות. עם זאת, קורס מאתר נזקי מים מוסמך וסוקר תרמי הוא קורס שמחייב גם ידע מעשי ולכן, אם נמצא קורס שאין לו חלק מעשי – אנחנו ממליצים להימנע ממנו. בסופו של דבר, אתם צריכים ליישם את מה שלמדתם באופן פרקטי. חשוב להדגיש דבר נוסף, גם לאחר שסיימתם את הקורס בהצלחה אנחנו ממליצים לעבוד תחת סוקר מקצועי כדי לצבור ניסיון של שנה לפחות. לאחר מכן, ניתן יהיה לגשת לקורס שלב 2 או להתחיל לעבוד באופן פרטי. הידע הטוב ביותר הוא ידע שנצבר בידיים.

 

כמה עולה קורס מאתר נזקי מים מוסמך וסוקר תרמי?

המחיר של הקורס מאתר נזקי מים מוסמך משתנה ממקום למקום, אך טווח המחירים הוא די אחיד. המחירים אמורים לנוע בטווח של 5,200 ש"ח ועד 6,500 ש"ח עבור כל שלב, זאת אומרת שכל קורס בנפרד הוא בעלות שציינו. המחיר הממוצע בשוק עומד על כ-5,700 ש"ח. עם זאת, ניתן למצוא גם טווח מחירים גבוה יותר כאשר מדובר על הרחבה משמעותית או קורס משולב (שלב 1 ושלב 2).

קראו עוד על: קורס בוחן נזקי מים

זיהוי סיכונים פוטנציאליים

קורס מאתר נזקי מים מצייד את בעלי הבית בידע ובמיומנויות לזהות סיכונים פוטנציאליים בבתיהם. המשתתפים לומדים כיצד לזהות סימנים של נזקי מים, כגון רטיבות, עובש או שינוי צבע, ולהבין את הסיבות הבסיסיות. על ידי היכולת לזהות את הסיכונים הללו בשלב מוקדם, בעלי בתים יכולים לנקוט בפעולה מיידית כדי לצמצם נזקים נוספים.

למידה על אמצעי מניעה

מניעה היא המפתח בכל הנוגע לנזקי מים. קורס מאתר נזקי מים מספק לבעלי בתים תובנות חשובות לגבי אמצעי מניעה שהם יכולים לנקוט. המשתתפים לומדים על בידוד נכון, תחזוקה שוטפת של מערכות אינסטלציה וחשיבות ניקוי מרזבים. על ידי יישום אמצעי מניעה אלו, בעלי בתים יכולים להפחית משמעותית את הסיכון לנזקי מים בבתיהם.

הבנת תפקידה של הטכנולוגיה

בעידן הדיגיטלי של היום, לטכנולוגיה יש תפקיד מכריע בהגנה על בתים מפני נזקי מים. קורס מאתר נזקי מים מלמד את בעלי הבית על ההתקדמות העדכנית ביותר בטכנולוגיית איתור מים. מחיישנים חכמים ועד שסתומי כיבוי אוטומטיים, המשתתפים מקבלים הבנה כיצד הכלים הללו יכולים לסייע בשמירה על בתיהם ולמנוע נזק רב.

ישראל גרוסמן
ישראל גרוסמן

מהנדס בניין עם ניסיון של יותר מ-20 שנה בענף הבנייה. הוא בעל תואר ראשון בהנדסה אזרחית ותואר שני בניהול פרויקטים. ישראל עבד על מגוון פרויקטים ברחבי הארץ, כולל בניית בניינים, כבישים וגשרים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.