קורס רישוי עסקים – בוא לנהל את העולם העסקי

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.
תוכן עניינים

קורס רישוי עסקיםקורס רישוי עסקים פותח בפנינו את עולם העסקים מהדלת האחורית. כל עסק חייב לעבוד עם רישיון, כל עוד הוא רוצה לעבוד בצורה חוקית. רישיון עסקים נועד כדי לתת פיקוח לטובת הציבור, וכמו כן גם לטובת בעל העסק. קורס רישוי עסקים מציע את המידע המלא ותחומי עבודה מגוונים.

מה זה רישוי עסקים?

לפני שנסביר בפירוט מהו קורס רישוי עסקים, נדבר תחילה על התחום עצמו. כל עסק שרוצה לפעול באופן חוקי חייב להחזיק ברישיון עסק. הוצאת רישיון עסק כוללת הליכים בירוקרטיים, חוקיים ומשפטיים. המטרה של רישוי עסקים היא לשמור על סדר ציבורי, שמירה על אזרחים, שמירה על עובדים ועמידה בכל התקנות הכתובות בחוק, הן כאשר מדובר על עסקי המזון והן כאשר מדובר על מפעלים. רישיון עסק נועד לשמור על הלקוח, על העובדים ועל בעל העסק עצמו ויש אכיפה מאוד ברורה למי שאינו מחזיק ברישיון עסק.

בנוסף, רישיון עסק הוא מעין ביטוח. במקרה בו התרחשה תקלה כלשהי במקום הכוללת דיונים משפטיים, ובעל העסק אינו מחזיק ברישיון העונש שלו צפוי להיות הרבה מעבר לקנס – בהתאם לחומרת הנזק. התפקיד שלכם בקורס הוא להכיר את החוק על כל גווניו, לדעת על עסקי המזון, על מפעלים, על סמכויות, אכיפה, תקנות רישוי, רפורמה חדשה ועוד נושאים רבים אחרים עליהם נרחיב בהמשך.

מה זה קורס רישוי עסקים?

קורס רישוי עסקים מתחלק לשני שלבים, שלב א ושלב ב. קורס רישוי עסקים שלב א משלב בתוכו הקניית ידע בכל הנוגע לדברים הבאים: חוק רישוי עסקים, צו רישוי עסקים, פסיקה, תקנות רישוי עסקים, הכרת הרפורמות (החדשות), יישום הרפורמה, הכרת נותני האישור במשרדי הממשלה, צמצום מספר העסקים שפועלים ללא רישיון, תרגול הליכי עבודה, ממשקי עבודה, נותני אישור, ממשקי חוץ וידע משפטי בתחום רישוי עסקים. בנוסף לכך קיימים עושים נושאים הקשורים בפיקוח וסמכויות אכיפה.

קורס רישוי עסקים שלב ב' הוא המשך לימודי התמחות לאחר סיום שלב א. שלב ב' נוגע בעיקר בעסקי המזון שהם מהווים נתח גדול בשיעור של כמעט מעל 50% מסך העסקים בישראל שעובדים עם רישיון. בקורס שלב ב' לומדים את הכלים בפיקוח ורישוי עסקי מזון, חקיקה ופסיקה בענף המזון, יסודות בטיחות, יסודות היגיינה, תכנון מטבחים, תכנון עסקי מזון, סיווג עסקי בעסקי המזון, תקנות ותנאים למתן רישוי, מזון חי, רישיון יצרן, גני אירועים, רוכלות, הנחיות להוצאת רישיון (איכות סביבה, שירותי כבאות, משטרה ועוד), אחסון מזון, מודל פיקוח על בתי אוכל ועוד. חשוב להדגיש, קורס רישוי שלב ב' הינו חובה עבור מי שרוצה לעבוד בתור מפקח רישוי עסקים.

 

פרטים טכניים על הקורס

  • מה כולל הקורס? קורס רישוי עסקים כולל הרצאות, דיונים, תרגולים, לימודים עיוניים ומעשיים. בסוף הקורס יש להגיש עבודת סיום. מי שעובר בהצלחה את המבחן יהיה זכאי לקבל תעודה בסוף הקורס.
  • מהו משך זמן הקורס? היקף הקורס נע בין 75 שעות ועד 112 שעות, תלוי במיקום בו אתם בוחרים ובין אם מדובר על לימודים פרונטליים או אונליין. לכל קורס יש את הדרישות שלו ואת היקף הלימודים. כמו כן, יש לקחת בחשבון שבחלק מהקורסים יש נוכחות חובה, מי שאינו מגיע למינימום הנדרש לא יהיה זכאי לקבל תעודה.

 

למי מיועד הקורס?

הקורס מיועד לכל מי שרוצה לעבוד בתור מפקח רישוי עסקים, או בתחום רישוי עסקים ככלל. מלבד לכך, יש לא מעט בעלי עסקים שבוחרים ללמוד את הקורס הזה כדי להחזיק בידע הנדרש בהתאם לחוק, ולשמור על עצמם ועל הלקוחות שלהם. השכר אותו מקבל מי שעובד בתחום זה נע בין 8,500 ש"ח ועד 15,000 ש"ח בהתאם לניסיון של בעל המקצוע ובהתאם לתחום הספציפי בו הוא עוסק. יש בכל חברה מנהל האחראי על רישוי עסקים, זאת אומרת שהוא מפקח שכולם עובדים בהתאם לנדרש. השכר אותו מקבל מנהל יכול לנוע בין 12,000 ש"ח ועד 22,000 ש"ח. זאת אומרת, ככל שאתם מתקדמים בתחום כך השכר שלכם גודל – כיאה לכל מקצוע.

כמה עולה קורס רישוי עסקים?

המחיר של קורס רישוי עסקים יכול לנוע בטווח של 2,500 ש"ח ועד 5,000 ש"ח. המחיר יכול להיות מסובסד על ידי המדינה לכל האוכלוסייה – יש לבדוק האם אתם זכאים. כמו כן, חיילים משוחררים ברוב המקומות יוכלו לשלם על הקורס על חשבון הפיקדון הצבאי. חשוב להדגיש, המחירים הם לקורס בודד, זאת אומרת שעל שלב ב תצטרכו לשלם פעם נוספת. המחיר של קורס רישוי עסקים שלב ב נע באותו טווח מחירים.

יש לבדוק מהם התנאים שכל מסלול מציע לכם, בין אם מדובר על מסלול מקוון ובין אם מדובר על מסלול פרונטלי. כמו כן, כאשר מדובר על מסלול מקוון חשוב מאוד שיהיה לכם עם מי להתייעץ לגבי מה שראיתם, מכיוון שמדובר על שיעורים מוקלטים מראש ברוב המקומות.

לא כל בית עסק יכול להתחיל לפעול ללא כל בקרה, הכירו את הליך רישוי העסקים

הרשמה לקורס רישוי עסקיםקורס מנהלי רישוי עסקים הוא קורס מקצועי המכשיר את כל המשתתפים בו לרישוי עסקים. אם גם אתם חושבים להשתלב בענף רישוי העסקים, השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם. חשוב לדעת כי כיום אנשים רבים בוחרים להשתלב באח הענפים הגדולים והגדלים ביותר בכל רשות מקומית בארץ, רישוי עסקים. לפני שנכיר מקרוב את כל שלבי ההכשרה וכן את מטרתפ העיקרית, קיימת חשיבות רבה להבין מהו הליך רישוי עסקים. עד לפני מספר שנים הליך זה כלל לא היה קיים, מה שאיפשר לבתי עסק רבים לפעול ללא בדיקות ותנאים. אך בשנים האחרונת חל שינוי בדבר וכיום כל בית עסק שפועל חייב לקבל רישיון לכך.

 

מטרת העל של הליך רישוי העסקים – להבטיח את הטוב ביותר עבור כלל התושבים

מטרת העל של הליך רישוי עסקים היא להבטיח את הטוב ביותר עבור כלל התושבים. חשוב להדגיש כי כל בית עסק נדרש לעמוד בתנאים שונים על מנת שיוכל לקבל את הרישיון המיוחל. בתי עסק העוסקים במזון מהיר ידרשו להציג תנאים מיטביים לשמירה על איכות המזון. בניגוד אליהם, עסקים שונים העוסקים במכירת מוצרים שונים ידרשו להציג דגשי בטיחות שונים ועוד. מטרת העל זהה – הליך רישוי העסקים מטרתו היא להבטיח את הטוב ביותר לרווחת הציבור. משימה זו מוטלת על הרשויות המקומיות אשרממנות אנשי מקצוע בתפקיד מנהלי רישוי עסקים. נשמע לכם מעניין? בשורות הבאות נכיר את הדרך הפשוטה להשלב בענף רישוי העסקים בישראל.

מנהלי רישוי עסקים אינם נדרשים להמציא מסמכים, הם נדרשים לדרוש אותם מבעלי העסקים

חשוב להדגיש כי איש מקצוע הממונה על מתן רישוי לעסקים אינו נדרש להמציא את כל המסמכים והאישורים עבור כל בית עסק המבקש לקבל רישיון. בתי העסקים הם אלה המחוייבים להמציא את כל האישורים הנדרשים על פי החוק ולהביאם לידי מנהלי רישוי עסקים. תפקידם של המנהלים הוא לבחון מקרוב את האישורים השונים ולהבטיח שהם כוללים את כל הנדרש בחוק בכדי להעניק רישיון בלתי העסק השונים. כמו כן מנהלי הרישוי חייבים להכיר את הדגשים החשובים עבור כל בית עסק. כפי שציינו מעלה, לא כל בית עסק נדרש להביא אישורים זהים. ישנם עסקים המתחייבים באישורים נוספים שאינם קיימים לעסקים העוסקים בתחום שונה. לכן, מנהלי הרישוי לעסקים חייבים להיות בקיאים בכל צורכי המערכת למתן אישורים, כך שהם ידעו להנחות את בעלי העסקים בהמצאת מסמכים רלוונטיים.

 

קורס מנהלי רישוי עסקים – הכירו את קורס ההכשרה שיכול להפוך גם אתכם למנהלי רישוי עסקים

נשמע לכם מעניין? חשוב לדעת כי כיום ישנו קורס ייעודי, קורס רישוי עסקים. קורס מנהלי רישוי עסקים הוא קורס מקצועי הכולל שעות ארוכות של למידה עיונית. חשוב להדגיש כי קורס זה הינו קורס חובה לכל מי שמעוניין להשתלב בתחום בתור מנהל רישוי לעסקים. ללא השלמת כל שלבי הקורס בהצלחה לא ניתן יהיה לקבל לעבודה בתחום. הקורס כולל מספר שעות של למידה עיונית הכוללת את כל הדגשים החשובים להענקת רישוי לעסקים שונים. במהלך הקורס, המנהל הצעיר מקבל את כל הידע הנדרש לעבודה מיבטית בתחום. חשוב להדגיש כי לאחר תום כל שלבי הקורס, מנהל הרישוי הצעיר ידרש להציג את יכולותיו ואת ידיעותיו בתחום. רק לאחר מבחן מוצלח יהיה ניתן לקבל את התעודה הנדרשת לעבודה בתחום. נשמע לכם מעניין? חשוב לדעת לבחור נכון את הקורס הרלוונטי עבורכם.

 

בחרו נכון את הקורס האיכותי והמקצועי ביותר

כיום יש לא מעט קורסים מקצועיים בתחומים שונים. חלקם איכותיים וחלקם פחות. רוצים להשלים קורס איכותי שיקנה לכם את התעודה הנדרשת לעבודה בתחום? קיימת חשיבות רבה לבחור נכון את הקורס הטוב ביותר. קורסים שאינם מוכרים לא יאפשרו לכם לעבוד בתחום. בחרו נכון קורס מוכר שיקנה לכם את כל הידע הנדרש בהתאם לכל החידושים בחוקה. עוד חשוב להדגיש ולומר כי מידי שנה חלים שינויים בחוקה המאפשרת הענקת רישיונות לעסקים שונים. השינויים הללו מחייבים את מנהלי הריוי להתיישר על פיהם, ולכן הם חייבים להישאר מעודכנים בתדירות גבוהה בכל השינויים. עבודה בתור מנהל רישוי לעסקים מחייבת את המנהל להיות דינאמי ולהתאים את ידיעותיו לשינויים התדירים בחוקה. מנהלים שעברו הכשרה לפני שנים ארוכות ולא מקפידים להתעדכן בכלל השינויים החדשים ביותר לא ידעו להעניק שירות מקצועי ומיטבי עבור כל אנשי העסקים בעיר.

קורס מקצועי כולל מעט יותר מ 100 שעות אקדמיות

מה כולל הקורס? קורס מנהלי רישוי עסקים כולל שעות ארוכות של למידה במספר מפגשים. קורס איכותי אורך מעט יותר מ 100 שעות אקדמיות. ישנם קורסים שמועברים באופן פרונטלי וישנם קורסים המועברים בזום. בחרו נכון את הקורס המתאים ביותר עבורכם שממוקם בקרבה לאזור המגורים שלכם והתחילו לסייע לבעלי עסקים רבים בכל רחבי העיר לקבל את הרישיון המיוחל לבית העסק. זכרו, ללא רישיון תקף בעלי עסקים לא יכולים להפעיל את בית העסק שלהם.תפקידם של מנהלי הרישוי הוא לעמוד בתווך שבין הרצון להקים בית עסק לבין הקמתו והפעלתו בפועל.

קראו עוד:

קורס רישוי עסקים שלב א

קורס רישוי עסקים שלב ב

ישראל גרוסמן
ישראל גרוסמן

מהנדס בניין עם ניסיון של יותר מ-20 שנה בענף הבנייה. הוא בעל תואר ראשון בהנדסה אזרחית ותואר שני בניהול פרויקטים. ישראל עבד על מגוון פרויקטים ברחבי הארץ, כולל בניית בניינים, כבישים וגשרים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.